Соціальне самопочуття підопічних багато в чому залежить від компетентності, професіоналізму та особистих якостей працівників. Робота з людьми похилого віку є нелегкою – це постійне емоційне напруження і відповідальність. Одним із основних методів допомоги сучасній людині відповідати вимогам робочого середовища, вимогам відповідних взаємовідносин між людьми сьогодення є навчання їх за допомогою тренінгових технологій. Саме тому у відділенні соціально-побутової адаптації запроваджено роботу по проведенню тренінгів для працівників територіального центру соціального обслуговування.

Так, 23 квітня 2015 року у відділенні соціально побутової адаптації для працівників територіального центру соціальним педагогом психологом В. Дмитруком було проведено тренінг на тему: «Психологічні аспекти формування, розвитку, корекції резервних можливостей працівника», метою і завданням якого було віднаходження та відновлення в собі резервних можливостей. Накопичення негативних емоцій потребує окремих занять, що допомагають лишатись на високому рівні спілкування з нашими клієнтами.

Під час проведення тренінгу були проведені тести,  ігрові вправи для розкриття повного потенціалу можливостей і здібностей присутніх працівників.

Проводити аналогічні тренінги планується і надалі.