Ще здавніх часів благодійність утвердилась в традиціях нашого народу. Цілком природним і закономірним вважалося допомогти знедоленому, нещасному, поділитися шматком хліба, дати притулок бездомному, захистити старість і немічність, порятувати хворого, каліку чи скривдженого.

В нашому районі таку місію виконують працівники територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та малозабезпечених громадян, який створено рішенням Радивилівської районної ради в червні 1995 року на базі відділення соціальної допомоги по обслуговуванню одиноких непрацездатних громадян вдома.

Завідуючою відділенням соціальної допомоги по обслуговуванню одиноких непрацездатних громадян вдома до червня 1995 року була Орловська Ганна Дмитрівна, першим директором територіального центру після його створення – Батишкіна Тетяна Миколаївна. В даний час установу очолює Гетьман Віктор Васильович заступник директора – Бондар Людмила Олександрівна.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 р. N 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 408 ( 408-2010-п ) від 09.06.2010 } було прийнято розпорядження голови РДА від 28.07.2010 р. № 192 «Про  удосконалення роботи щодо соціального обслуговування  окремих категорій населення району», згідно якого змінено назву терцентру на Радивилівський територіальний центр соціального обслуговування і його статус.

Відповідно затвердженого розпорядження Положення про  територіальний  центр,  його  структура  за пропозицією  управління праці та соціального захисту населення адміністрації,  погодженою  з головним управлінням праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації, затверджується  розпорядженням голови районної державної адміністрації.

Директор терцентру призначається на посаду та звільняється з посади в установленому порядку головою районної державної адміністрації. Територіальний центр провадить свою діяльність згідно Положення про Радивилівський територіальний центр, затвердженого розпорядження голови райдержадміністрації  від 28.07.2010р. № 192 (із змінами від 04.02.2011р. № 92). 

 

Структура територіального центру

В структуру територіального центру входять відділення:

- стаціонарне відділення для постійного або тимчасового проживання - 1 ;
- соціальної допомоги вдома - 1 ;
- соціально-побутової адаптації - 1;
- соціально-медичних послуг - 2;
- організації надання адресної натуральної та грошової допомоги - 1, при якому працюють 2 пральні, 9 швейних майстерень, 2 перукарні, 1 майстерні поремонту взуття.

 

Основні завдання територіального центру

- реалізація державної політики у сфері соціального обслуговування (надання соціальних послуг) незахищених верств населення району;

- виявлення громадян, зазначених у пункті 4 цього положення,формування електронної бази даних таких громадян, визначення (оцінювання) їх індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні і наданні соціальних послуг та забезпечення якісного їх обслуговування

- участь у здійсненні, в межах своєї компетенції, комплексних програм соціального обслуговування інвалідів, одиноких та малозабезпечених громадян, осіб похилого віку та сприяннявсебічного розвитку соціального обслуговування та надання соціальних послуг безпосередньо за місцем їх проживання

- сприяння адаптації осіб похилого віку до змін в умовах проживання після закінчення трудової діяльності, покращення їх соціального самопочуття, залучення до активної громадської роботи

- надання інформаційно-консультативної допомоги населенню району з питань, що належать до компетенції територіального центру

- налагодження зв'язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами громадян, яких обслуговує територіальний центр, з метою сприяння уздійсненні соціального обслуговування і наданні соціальних послуг громадянам, зазначеним у пункті 4 цього Положення.

- впровадження в практику роботи Державних стандартів та іноваційних моделей соціальної роботи.

Все це робиться для забезпечення високої якості надання соціальних послуг, гнучкості у виборі їх видів і форм, що в свою чергу стимулюватиме постійне вдосконалення системи та можливість швидкого реагування на потреби клієнтів.

Реклама